زینب سادانزینب سادان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

روزهای زینب سادات

هفده ماهگی گل خانم

1392/8/15 14:26
نویسنده : مامان
211 بازدید
اشتراک گذاری

زینب سادات

عشق مامان

سلام

 

عجب مامان زرنگی داشتی که هفت ماهه به اینجا سری نزده

خب، خودت که خوب میدونی که این چند وقته  مشغول پایان نامه و رسیدگی به کارهای گل دخترم بودم

ولی

این یکی دو روزه که وارد  محرم الحرام شدیم

دوباره دلم گرفته و حال و هوای نوشتن دارم و یاد پارسال که این موقعها برات وبلاگ درست کردم افتادم و گفتم بیام و اینجا ابراز ارادتی به اربابمون حسین علیه السلام و طفل شیرخوارش علی اصغر ع و خانم رباب سلام الله علیها و همه همه کاروانیان آقا حسین در این ایام داشته باشم.

این روزها برات  کتاب داستان های کربلا را که از نمایشگاه قرآن خریده بودم میخونم و کلی با حضرت علی اصغر و حضرت رقیه ارتباط برقرار کردی و میگی "نی نی"، یعنی کتاب اونها را برات بخونم

انشاالله که نگاه عنایت خاصشون مشمول حال همه بچه ها باشه

 

کتاب خوندن دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)