زینب سادانزینب سادان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

روزهای زینب سادات

نوزده ماهگی هم گذشت

1392/10/15 13:43
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زینب سادات نازم

ماه ربیع الاول مبارک باشه انشاالله

نوزده ماه از کنار هم بودنمان میگذرد و من هر روز بیشتر و بیشتر عاشقت هستم

عاشق تو

عاشق مادر بودن

عاشق خدایی که نعمت با تو بودن و مادر بودن را به من داد

هر روز و هر لحظه با بزرگتر شدنت و حرف زدنهای با مزه ات و داستان تعریف کردن هایت و کمک کردن های خاص خودت در کارهای خانه تعریف واژه شکر و ناتوانی من در این امر را به رخم میکشانی

انسان موجود عجیبی است، یا شاید دنیا بستر عجیبی است؛ با مادر شدن و تجربه رشد انسانی در کنارت به خودت ، به بودنت، به رشدت، به اتفاقاتی که در زندگی برایت افتاده، به کمبودها و کاستیهایت، به راههای بهتر شدن، بهتر شدنی برای خودت و خانواده و فرزند و حتی جامعه ات می اندیشی

برایم جالب است که چقدر خدا حکیم است و چقدر رحمان و رحیم

تمام بسترها را برای توی انسان میگذارد تا رشد کنی و به او که کمال مطلق است نزدیک شوی

با فرزند بودن، با همسر بودن ، با مادر بودن ، با همه بودنهایی که در دنیا داری گویی میخواهد وجهی از وجوه کامله خود را به تو بنمایاند و ای کاش که من درک کنم

ان زمانی که حسن مهربانم آمد و او را در کنار خود درک کردم، احساس کردم که به خدا نزدیکتر شدم و این روزها با تو و با این بار امانت که بر دوشم دارم باز هم احساس میکنم که خدا ما را دوست داشت که در این مسیر هستیم

با تمام وجودم از رب متعال تمنای کمک و عنایت ویژه به تمامی مادران برای رشد و تربیت کودکانشان دارم

باشد که بتوانیم سربازان امام عصر را به خوبی در دامن خود بپرورانیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)