زینب سادانزینب سادان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

روزهای زینب سادات

9ماهگی

1391/12/22 13:37
نویسنده : مامان
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان

خانم خانما....خوشگل خانما

بالاخره شما در تاریخ 6ام اسفند 91 تونستی با کمک میله های تختت بایستی عزیزم

کلی هم خوشحال شده بودی گلم

وایسادی...برای خودت دست زدی و گفتی دست دسی،تازه میخواستی آقا خرسه را هم با خودت همگام کنی

ایستادن

تو این ماه خیلی به من وابسته شدی نازنینم،همش میخوای تو بغل مامان باشی،تا جایی که چند روز من گردن درد گرفته بودم و نمیتونستم بغلت کنم

میدونی یه شعری هست که عمه جون یادت داده، حالا وقتی ما میخونیم

               یه روز یه آقا خرگوشه......رسید به یه بچه موشه

              موشه پرید تو سوراخ...........خرگوشه گفت؟؟

بعد فوری شما میگی   "آه"

چند شبی هم هست که کار جدید یاد گرفتی

وقتی میخوام بخوابونمت، بابا را صدا میکنی و میگی "بــــــاب" بعد هم براش بوس میفرستی و بای بای میکنی

خلاصه تا ساعت 1-2 ما اینطوری مشغولیم نازنینم

راستی برای چهار دست و پا رفتن تلاش میکنی ولی هنوز موفق نشدی،البته سینه خیز میری و خودت را به مقاصدت میرسونی کوچولو

راستی مامانی 27ام بهمن ،نی نی خاله مریم    نرجس خانم به دنیا اومد و ما رفتیم دیدنش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زینب
26 اسفند 91 9:32
سلام انشا الله در پناه حضرت حق موفق باشید و سال خوبی پیش رو داشته باشین
خاله فریده!
28 اسفند 91 22:30
مبارک باشه زینب سادات کوچولو و دوست داشتنی ان شاء الله همیشه تو زندگیت در راه رضای الهی قدم برداری . بوووووووووووووس
مامانی درسا
13 خرداد 92 3:21
عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن
با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو
به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک


مامان کارن
13 خرداد 92 10:31
سلام خوبید توصفحه تولدها یامروز دیدم که امروز تولد سلما جانه خیلی تبریک میگم وامیدوارم همیشه پاینده وشاد وسلامت درکنار پدرومادر با خوشی زندگی کنه ازطرف من ببوسیدش راستی پسرمن کارن هم روزتولدش بادخملیه شماتویه روزه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
13 خرداد 92 12:49
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم