زینب سادانزینب سادان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

روزهای زینب سادات

نشستن کوچولوی مامان

1391/9/27 11:20
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

زینب سادات مامان بالاخره بعد از کلی تلاش توی هفته آخر آذر 91 هم تونستی بشینی و هم روز پاهای کوچولوت خودت وایستی قربونت برم

چه احساس استقلالی

چه احساس بزرگ شدنی

و چه طعم شیرین مادر بودنی،

نمیدونی که چقدر از با تو بودن لذت میبرم؛چقدر خوشحالم که تو رو دارم  و هر روز و هر لحظه با بزرگ شدن تو خدا را خیلی شکر میکنم که همچین نعمتی به من داده

نشستن زینب سادات

قربونت برم

اینم چندتا عکس از پیشرفت گلی خانم

دوستت دارم

زینب سادات و نشستن

گلم با کمک کوسن های مبل نشسته

زینب سادات و نشستن

داری کم کم موفق میشی

زینب سادات و نشستن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه زهرا
2 بهمن 91 18:15
قربونت برم...
طاهره سادات
22 اسفند 91 13:29
عزیز دلم ماشالا چقدر زینب خانمتون ناز و دوست داشتنیه ! در پناه عمه ی سادات انشاالله...
نازنین
15 آبان 92 15:32
چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.